4.10.2011

Déjà vu



Czy miałaś kiedyś DEJA VU ?
To dziwne uczucie tak jakby  coś się śni.

Umysł pracuje intensywnie,
reaguje bardzo kreatywnie.
Coś widzę pierwszy raz,jednak czuję
że byłam tu już nie raz... kontempluję.
Gdzieś we mgle sytuacje dawne,
jakieś nierealne,trochę zabawne.

Raptem  obraz znika,
w głowie szum,jakaś panika.
Czy to jest wytwór fantazji,
czy jakiejś niewytłumaczalnej jaźni ?

Siedzę na ławce w nieznanym mi parku,
czuję, że jako dziecko...
właśnie tu biegałam po każdym zakamarku.
Zamykam oczy, myśli mi  łaskoczą serce.
Czy to DEJA VU ? ...jestem w rozterce.

Jest to przyjemne uczucie,jakby lekkie upicie,
taki  zawrót głowy,jesteś na innej orbicie.
Jest to moment,krótka chwila,
czuję że inna przestrzeń się nade mną pochyla.

Nie miałaś nigdy DEJA VU ?
możesz pozazdrościć mi...









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz